Anasayfa    |    Haberler    |    Araç Karşılaştırma
YeniOto
 
Valid XHTML 1.0 Transitional
Valid CSS!
 

Chevrolet Cruze 1.6 16V LS AT

Anasayfa > Chevrolet > Cruze (2009-Güncel) > 1.6 16V LS AT > Yorumlar
 
Chevrolet
Cruze
(2009-Güncel)
Chevrolet Cruze 1.6 16V LS AT
1.6 16V LS AT
 
Fiyat: 34,874 TL
 
Teknik ve Donanım Verileri
 
Karşılaştır
 
PUANLAR
  Tasarım
 
8.1
  Performans
 
6.7
  Tüketim
 
5.9
  Donanım
 
7.5
  Fiyat
 
7.2
  Genel
 
7.1
Görüntülenme Sayısı (Tekil)
Toplam: 62528 | Bu Ay: 275
Puanlama Sayısı: 761
 
Araç Eklenme Tarihi: Haziran 2009
Hata bildirmek için tıklayın.
  YORUMLAR
   Yorumunuzu Eklemek İçin Tıklayın
   sadece, 09/07/2013
  yaklaşık 2 ay önce 2012 model hb cruz lt aldım otomatik.. uzun yolda 32 kr yaktı.. brc marka tüp taktırdım geçen ay ve 26 kr'a düştü.. araç 124 beygir, 1350 kg ve otomatik sizce bu araç için fazlamı... bence değil... bu arada araç 10,000 km den sonra yakıtta daha ekonomik hale geliyor.. ben güzel bi araç..
   kömürkentli, 06/05/2013
  2saattir yorumlarınızı okuyorum bende 96 model toyota 1.6 16v corolla var lpgli 15bin tl verdim tüpte 220 gördüm sizlerde 2010 üstü araçlar var siz çekmemekten hızlanmamaktan bağsediyosunuz hayretler içinde okuyorum
   kartalsivas58, 18/04/2013
  eylül 2012 cruze lt plas aldım .Konforu ve donanımı gayet iyi basınca araba gayet iyi gidiyor.Pecochip taktırdım performansı arttı.Yakıt konusundada normal.Alınabilir bi araba bu fiyatlara gayet iyi bence.
   ercument, 19/01/2013
  bende 2000 model passatan sonra 2012 cruze aldım 3 4 bıne kadar cok yakar dendı su an o evredeyım 100 lıralık yakıtla 200 km gıttım sehır ıcı aracın kotulunecek bı tarafı yok 1,6 124 bg arac benzınde zaten nınılmez pıyasadkı hangı arac bundan az yakıyor aynı motor ve kıloda o zaman 1,2 alacaksın yakmayan dıyosan f bu fıyata bu konfor donanım hangı aracta var aracı kotuleyıp durmayın artık kıyaslama yaptıgınız araclar fıyatı bunun fıyatının nerdeyse ıkı katı bence alın hayırlı olsun
   seyit01, 10/12/2012
  ortalama bende tüp takılı brc, 100km de 10 lt klima açık şehir içi tüp yakıyor. şehir dışı 1 lt tüp ile 12 km filan gidiyor. ii değilmi sizce arkadaşlar..???
   karabey, 05/12/2012
  ben decruze almayı düşünüyorum da bu yorumların yardımcı olacağını düşünmüyorum.yorumlar hep farklı.hadi buna eyvallah da aynı konular hakkında mesela yakıt konusunda bir kişi içiyor diyor bir kişi normal diyor.yokuşta kalkma konusunda çok çeşitli yorumlar var.vs..vs..yine de buraya yorum yazan bütün arkadaşlara teşekkürler bizi aydınlttıkları ve fikir sahibi olmamızı sağladıkları için..
   seyit01, 05/12/2012
  arkadaşlar 2012 cruze hatchback aldım ağustos ayında tüpü işletmek için muayeneye girdim ve muayeneyi yapan usta aracın alt kısmını iyice incelemişki dediki : abi bu arabadaki güvenlik sistemini ben bi passatta gördüm şimdiye kadar. bende şaşırdım ne alaka dedim? ustada, bacak kalınlığında boru güvenlik çemberi yapmışlar normalde arabalarda sadece teker üstünde var bunda ön tarafıda dolandırmışlar dedi. ayrıca seri ön göğüste çok güzel dedi. bende iiki almışım dedim valla gayet memnunum :)
   nevzat, 29/11/2012
  arkadaşlar tüm olumsuz yorumlara rağmen 2012 .124hp kurşun gri wtcc desıgn editin plus Sunroff aracımı aldım kendim egede çalışıyorum ve aracımı bayilr arası fiyat farkından dolayı memleketten aldım iznim süresince ve çalıştığım yere gelinceye kadar toplamda 3500 km yol yaptım ve gerek prformans gerek yoltutuş gerek yakıt yaptığım her kilometreden aldığım zevki tarif edemem ki ben curuze öncesi vectra c elagance kullanıcısıydım bu araç c segment olmasına rağmen daha rahat daha konforlu ve mütiş.
   serkal, 17/11/2012
  Valla bilende yazıyor bilmeyende arabaya 1-2 kere binmeyle kötü olduğunu nasıl anlıyorlar araba zaten kendini ilk 10 binde topluyor sonra kendini gösterir. geçende opel servise gittim iki tane cruze vardı sahipleri memnunmuş. ustalarda o fiyata alınabilecek bir araba diyor. 70 bg lik corsa füze gibi gider,124 bg lik cruze kaplumbağa gibi. bu arada aracım Focus.
   hakan eser, 08/11/2012
  Bu paraya bu kadar üst sınıf konfor araba yok.bence aynı sınıfta arabaları sollamış durumda. sorunda bu.
   Toplam 127 yorum   ||   Önceki Sayfa   1 2 3 4 5 6   Sonraki Sayfa
 
 
 
© 2007 - 2010 YeniOto.com
 
Site Hakkında  /  İletişim